Sider

14.4.14

Let's hit the beach this year!

Skal I på stranden i år? Og i så fald, hvad skal I have på? For to somre siden hørte jeg ordet "fatkini" for første gang og det var fuldstændig revolutionerende for mig, at se kvinder, som lignede mig, hoppe i en bikini og gå rundt på stranden og se glade ud. Indtil da troede jeg knapt nok på, at jeg kunne tage en badedragt på og have det godt samtidig. 

Men det ændrede sig ret hurtigt og sidste sommer forelskede jeg mig i den ene bikini efter den anden, klikkede en hjem og afprøvede mine grænser - og det var fedt! Jeg havde den blandt andet på til Kreta og jeg viste den en del frem herinde på bloggen, som gamle læsere måske vil kunne huske. For nye læsere smider jeg lige et billede ind her også (og hvis du vil læse bikini-indlæg fra i sommers kan du læse dem her og her). Bikinien, som var med til at gøre sidste sommer til en af de bedste i mit liv, kan forresten købes igen i år, hvis det skulle friste. Jeg synes den er så fin, så fin. 

English:
Are you going to go to the beach this year? And what will you wear? Two summers ago I heard the word "fatkini" for the first time and it totally changed me to see women, looking like me, putting on a bikini, going to the beach and looking happy. Back then I hardly though I could wear a swimsuit and still feel good. 

But the word, and the bloggers wearing this, changed me quickly and last year I feel in love with several pieces of swimwear, I ordered a bikini and I explored my boundaries - and I liked it! I wore it to Crete and I showed it off at the blog, old readers might remember. If you're new to the blog I'll feature a picture of me and the bikini in this post and if you want to read the bikini posts I did last Summer click here and here. The bikini made last Summer one of the best summers of my life. By the way, it's available online again this year! 


Så jeg har jo en bikini og den kan fint bruges igen i år. Men derfor overvejer jeg alligevel en lille smule at udvide min "samling", bare fordi der findes så meget fint derude. Jeg er især vild med hjemmesiderne Swimsuitsforall og Forever21 og jeg har samlet mine favoritter fra de to sider, som sagtens kunne finde på at friste mig. 

Swimsuitsforall er en amerikansk hjemmeside og der er oceaner af muligheder. Husk på, at du kan risikere at skulle betale told, når du får den sendt hjem. Men de fleste priser er ret overkommelige og jeg synes virkelig, at den bikini, som jeg købte sidste år er dét værd! 

Forever21 havde også svømmetøj sidste år, men de nåede aldrig at ramme den europæiske hjemmeside, for ikke at tale om, at de først for nyligt er begyndt at sende til Danmark. Og i år er der svømmetøj! Og det er i dén grad til at betale sig fra. Jeg er slemt fristet... Hvad med jer? Her er i hvert fald lidt inspiration fra de to sider:

English:
As you know I already have a nice bikini and it'll be fine for this year too. But that doesn't mean I'm not looking for something new and/or thinking about getting a new one... I might not do it, but who knows? I found my favourites from Swimsuitsforall and Forever21 and I almost feel like I'm drowning in all the options. What about you guys? Are you tempted too? Anyway; here's some inspiration!

Alle på billedet her er fra Swimsuitsforall.com // All from Swimsuitsforall.com

Alle er fra Forever21 // All from Forever21

1 kommentar:

  1. Beautiful, looks awesome on you! I think a swim dress you feel good in it is the best way to look satisfy and lucky. Have a great summer in it!!!

    Love, Prisha

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...