Sider

31.3.14

Zizzi Giveaways: The Winners

Hej smukke mennesker! 
Så er det blevet tid til at finde vinderne at de tre Zizzi giveaways - det har jeg glædet mig til! Under hvert billede skriver jeg navnet på vinderen af dén præmie og så vil jeg gerne have at vinderne sender mig en mail på pieceofmymindblog@gmail.com eller kontakter mig på bloggens indbakke på Facebook. 

Tusind tak til alle, som har deltaget og til Zizzi for de flotte præmier. Tillykke til vinderne og god mandag til alle!

English:
I'm drawing the winners of the Zizzi giveaways, but since they're just for Danish readers I won't translate. I hope you'll have a great monday!

Koral Kjole fra ZAY

Vinderen af giveaway #1 er: Alice Cravach

Råhvid Strik fra ZIZZI

Vinderen af giveaway #2: Lis Vinter

Blågrå Tunika fra ZIZZI

Vinderen af giveaway #3 er: Tine

1 kommentar:

  1. Hvor er det fedt ... juhuuuu... sender fluks en mail :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...