Sider

11.3.14

Female for Life Activewear (Review)

Jeg er garanteret ikke den eneste, der er rendt i problemer, når det kommer til at finde lækkert tøj til at have på i fitness-centeret. Jeg ved ikke med jer, men for mig betyder det altså virkelig meget for motivationen og for hvordan jeg har det når jeg træner, at jeg føler mig godt tilpas i det jeg har på. 

Da Female for Life tilbød mig et lækkert sæt træningstøj, som jeg kunne anmelde her på bloggen var jeg ikke længe om at takke ja. Inden da havde jeg læst om Female for Life hos både GabiFresh og Sticky Sweet Danish og jeg var vild med deres grundlæggende tanker om, at:

Female for Life er et australsk mærke, men de har også en dansk webshop. 

English:
I'm sure I'm not the only one who has faced problems trying to find nice clothes to wear to the gym. I don't know about you guys but feeling good in what I'm wearing makes a huge difference for my motivation and how I feel at the gym. 

When Female For Life gave me the chance to review some of they're sportswear on the blog it didn't take me long to say yes. I had already read about Female for Life at GabiFresh and Sticky Sweet Danish and I love their thoughts:

Female for Life is an Australian brand, but they have an European webshop too - yay! 

Pilates Style top / Beautiful Buttocks pants

Som sagt har Female for Life en anden tilgang til størrelser, end vi er vant til, men derfor bliver vi jo alligevel nødt til at "oversætte" det til størrelser vi kan forstå. Curvy svarer til 40-42, Voloptuous til 44-46 og Bella 48-52. Begge mine dele er Bella og begge dele passer fint! Bukserne ser enormt små ud, når man bare kigger på dem - jeg skal være ærlig og sige, at jeg et kort øjeblik troede, at jeg aldrig ville kunne klemme mig ned i dem. Men der er masser og masser af stræk i, så det går fint! T-shirten passer også helt perfekt og er lavet i det lækreste stof! Så langt så godt. 

Om det så også dur henne i fitness-centret, spørger du? Og jeg svarer ja! Bukserne kan godt lige have tendens til at glide lidt ned, når jeg hopper rundt til Zumba. Men til deres forsvar så sker det også for alle andre bukser og der bliver hoppet en del. Jeg bruger derfor altid lige lidt tid på at trække dem helt op på plads (og bare rolig - der kan trækkes en masse) og lige pludselig stopper de med at drille - jeg har ikke helt gennemskuet endnu, hvad det lige præcist er, der gør tricket. Men mon ikke jeg finder ud af det en dag? 

English: 
As I already told you Female for Life operates with different sizes than we're used to, but we still need to "translate" them into sizes we understand. Curvy is a size EU 40-42/UK 12-14, Volutuous a size EU 44-46/UK 16-18 and Bella is a size EU 48-52/UK 20-24. Both of the styles I'm wearing is a Bella and they fit just fine! The pants look soooo small before putting them on and to be honest I was sure I'd never get my ass into them. But they have lots and lots of stretch so they're just fine! The t-shirt has a perfect fit too and is made in the most wonderful fabric! So far so good.

So, is it working at the gym too, I hear you ask? And I say yes! The pants has a tendency to slide down a little when I'm jumping around in my Zumba classes. But in their defence all the pants I wear for the gym do that and there is a lot of jumping too. I spend some time pulling them into place (but no worries - there's a lot of stretch so you can do a lot of pulling!) and all of a sudden they stop teasing - I'm not quite sure what's doing the trick, but some day I'll figure it out. 


Se! Man kan altså godt bevæge sig i tøjet! 

Når først bukserne sidder dér hvor de skal og bliver siddende, så har jeg virkelig kun ros tilovers for tøjet her. Det er rart at bevæge sig rundt i, materialet er virkelig lækkert også når man bliver varm og.... ja, lad os bare sige det som det er; svedig (endnu en bonus: det kommer til gengæld ikke til at lugte af sved). Det er som om der er ekstra luft i tøjet her og det er altså dejligt. 

Det korte af det lange er altså, at jeg virkelig kan anbefale tøjet her. Det er godt design, det er god kvalitet og det er virkelig lækkert at have på og træne i. Nu har det efterhånden en håndfuld Zumba-timer på bagen og jeg er virkelig, virkelig glad for det!

English:
See! You can move in this! 

When the pants are sitting where they are supposed to be sitting I have nothing but good things to say about this sportswear. It's nice to move in, the material is lovely even when you get warm and... well, let's face it; sweaty (another bonus: it won't smell sweaty though). It's really lovely. 

The short version is that I reallt recommend this brand! The design is nice, the quality is great as far as I can tell and it feels great when working out too (and that's the whole point, isn't it?). It has a few Zumba classes on the resume by now and I'm really really happy about it. 



Kan vi også lige snakke lidt om, hvor mærkeligt det er, at jeg normalt ikke kan lide pink-pink ude i den "virkelige verden"? Men når jeg skal hen og træne, må der godt være pink på mine sko og pink på mine bukser. Min drikkedunk er pink. Endda også min protein-shaker. Hvor mærkeligt, er det ikke lige?

Forresten - i weekenden kan du vinde et par bukser fra Female for Life, så husk at komme forbi!

English:
Can we also talk about how weird it is that I don't really like pink "out in the real world"? But when I'm at the gym I suddenly don't mind if my shoes are (well, just a little) pink, my pants are pink. My waterbottle is pinkt. Even my protein-shaker. How weird is that? 

By the way - you can win a pair of pants from Female for Life in the weekend - so stayed tuned!



Dette indlæg er sponsoreret af Female for Life. Alle holdninger er mine egne!

This post is sponsored by Female for Life. All opinions are my own!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...