Sider

15.3.14

Giveaway: Female for Life Activewear

Jeg lovede jo tidligere på ugen, at der ville komme en giveaway fra Female for Life til jer søde læsere. Og den kommer altså her, for hvorfor ikke fejre weekenden også? Female for Life har været så søde at give en af jer chancen for at vælge imellem de to par træningsbukser, som I kan se på billedet nedenfor. Under billedet har jeg linket til de to styles, så I lige kan finde ud af, hvilke I helst vil vinde. 

De er begge to virkelig fine og simple, så man kan sætte det sammen med lige præcist den overdel man har lyst til, så jeg kan godt forstå, hvis I har svært ved at vælge. Det ville jeg selv have! De passer jo til alt! Begge par kan fås fra størrelse 40-52 (i dette indlæg har jeg skrevet lidt mere om størrelserne og Female for Life). Female for Life er smart træningstøj i god kvalitet til kurvede kvinder - og det er vidunderligt!

English:
Earlier this week I promised you a giveaway. And here it is, 'cause why not celebrate that it's the weekend too? Female for Life  are so kind to give one of you the chance to choose a pair of pants from the two styles on the picture below. I linked to the two styles so you can find out what pair you would want to win, if you are the lucky one. 

They are both nice and simple and go with whatever top you'd like to pair it with. If you find it hard to choose I can't blame you - I would feel the same way! Bot styles comes in the sizes 40-52 (in this post I'm talking more about the sizes and Female for Life). Female for Life is good looking and good quality sportswear for curvy women and it's wonderful!

Simple 7/8 // Plain is Perfect
For at vinde skal du:
1. Følge min blog på Bloglovin' her og Facebook her 
2. Lægge en kommentar hvor du skriver, hvilket par du gerne
vil vinde og hvad du har tænkt dig at lave i dem. 

Og så synes jeg virkelig, at I skal gå ind og "synes godt om" Female for Life's Facebookside

Jeg trækker en vinder den 23. marts.

English:

To enter this giveaway:
1. Follow my blog on Bloglovin' and Like my Facebookpage
2. Leave a comment in which you tell me what style
you'd like to win and what you would do while
wearing them.

Also; I really think you should go and Like Female for Life's Facebookpage too.

I'll draw a winner next Sunday, March 23rd.



16 kommentarer:

  1. De er fine!
    Jeg tænker plain i perfect ser ret gode ude, også fordi jeg ikke er så god til de helt lange træningsbukser. Jeg ville nok starte ud med at genoptræne mit knæ i dem i fitness, og forhåbentlig ende ud i at kunne løbe i dem, når engang mit knæ vil ;)

    SvarSlet
  2. Vil rigtig gerne vinde et par simple 7/8 Bella :)
    Vil rigtig gerne i gang med at træne i fitnesscenter igen og så powerwalker jeg også ;)

    SvarSlet
  3. Jeg ville elske begge, men hælder nok mest til Simple 7/8. Til træning, og til den lille løbetur, måske endda forårets cykelture

    SvarSlet
  4. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at være med i konkurrencen. Jeg er vidst ny til at kommentere og på bloglovin, men har fuldt dig i en god slat år efterhånden, både her og andetsteds. Jeg synes, at det er meget inspirerende at følge med i dine blogs!
    Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vinde et par simple 7/8, som jeg vil bruge i fitnesscenter.
    Hilsen Helene

    SvarSlet
  5. Jeg ville helt klart vælge Simple 7/8 :D Why? Fordi jeg har utroligt blege ben, og da det ser ud som om, at det er en længere model, end den anden - Ja, så kan jeg skåne resten af verdenen for mine hvide stænger ;-)

    Lækker giveaway! :D

    SvarSlet
  6. Anonym15.3.14

    Vil gerne vinde Simple 7/8.
    Jeg vil bruge dem, når jeg skal gå lange ture til sommer.

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Anonym15.3.14

    Jeg snublede lige forbi din blog, læste lige et par indlæg, og jeg er hermed fast læser :)!
    Jeg ville elske at vinde - plain is perfect i bella.. De ville være perfekte til opstart i træningscenter og til løbetræning :)

    Mvh
    Pia Lyng / www.Pialyng.wordpress.com

    SvarSlet
  8. Trine Borup15.3.14

    Jeg vil gerne vinde Plain is perfect, og vil bruge dem til at powerwalke og løbe i :-) trineborup@stofanet.dk

    SvarSlet
  9. Simple 7/8 i str. Curvy vil være perfekte til mig, haven & hulahopringen. :)

    SvarSlet
  10. Plain is perfect<3 mangler et par i "mellem"lengde, til her i overgangsfasen på sykkel!

    SvarSlet
  11. Lækker giveaway!
    Jeg ville ønske mig Simple 7/8 i str curvy, hvis jeg skulle være så heldig!:)
    Mvh.
    Birna Lambaa
    birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne vinde Simple 7/8 i str. Bella.
    Jeg er kommet i gang med at lave De 7 Tibetanere og det vil jeg bruge dem til.
    Jacobsen.betty(a)gmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne vinde et par simple 7/8 til min mor :)

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  14. Tænk et par fede træningsbukser og så et par, som min rø. øhh "petite" numse, som er vokset sig lidt for stor kan være i :-)
    Et par i simple 7/8 i str. 46-48 ville være dejlige at få sendt min vej så min "petite" numse kan blive lidt mere petit.

    Mange forårshilsner
    Anette Aarup Frandsen
    anette@aarup-frandsen.dk

    SvarSlet
  15. plain i str 44 til kickstart af forhåbentlig at komme i gang med spinning:)
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  16. Plain is perfect i str. 40/42 ville være helt perfekte til mig. Jeg har knoklet i fitness, så mine træningsbukser er *yaaaay* blevet for store :D - Men økonomien er stram, så dette kunne være lykken for mig!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...