Sider

14.3.14

OOTD: It's no birthday without cake


Tirsdag var en vidunderlig dag, hvor jeg brugte hele eftermiddagen på at fejre min elskede søsters fødselsdag. Desuden fik vi spændende, gode nyheder sidst på eftermiddagen - så bliver det jo ikke bedre. Jeg havde det her på, da vi gik rundt i Århus i forårssol (ja, hun er skidesød, min søster!). I løbet af eftermiddagen fik vi en spand kaffe - i hvert fald de af os der kan lide kaffe - og omgang kage og da det blev aften spiste vi alt det sushi vi overhovedet kunne klemme ned. Det var en virkelig, virkelig dejlig dag. 

I dag hygger jeg endnu mere med sød familie og lige om lidt skal jeg have tyndet ud i den manke, som mit hår har forvandlet sig til. Det glæder mig helt vildt meget til - der bliver skønt!

English:
Tuesday was a wonderful day and I spend all afternoon celebrating my sisters birthday. And we recieved exciting and wonderful news late in the afternoon - and it doesn't get better than a birthday and good news! I put on this and walked around in the sun (yay, for Spring!). We had a lot of coffee - well, those of us who like coffee anyway - and cake and in the evening we ate all the sushi we could. It was such a lovely, lovely day. 

Today I'm spending time with my lovely family and soon I'll pay my hairdresser a visit at get some (well, a lot) of this hair cut off. I can't wait! 


Skirt and jumper - Junarose // Sneakers - Nike Free

Earrings - Stine A // Ring - Jane Kønig


Har I gode planer for weekenden?
Do you have any exciting plans for the weekend?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...