Sider

12.3.14

Wish I was wearing




Jacket - Dorothy Perkins // Shoes - Dorothy Perkins // Nail Polish - Asos
T-shirt - Dorothy Perkins // (Beautiful!!!!) Skirt - Junarose // 
Necklace - Asos Curve // Earrings - Stine A

Jeg er lidt forbløffet over mig selv, for på det sidste er jeg blevet vildere og vildere med pasteller. Og det har jeg ellers aldrig rigtig været, men man kan jo ændre sig, ikke? Nederdelet her er simpelthen så fint og jeg er lidt træt af, at jeg netop har udråbt "SHOPPESTOP!", meeeen... I stedet håber jeg bare på, at det dukker op hos min lokale Junarose-pusher, for der har jeg et gavekort, som stort set dækker udgiften. Fingrene er hermed krydset!

English:
I'm a little amazed by myself these days, 'cause I'm kinda starting to really like pastels. And I've never really been into those colours before, but I guess a girl can change, right? The skirt is so beautiful and I'm kinda regretting that I yelled out the words "SHOPPING STOP!" yesterday. Buuut, then again.... I just hope my local Junarose pusher will have it - 'cause I have a gift certificate and it almost covers this. Fingers crossed! 

1 kommentar:

  1. Er helt vild med nederdelen og halskæden - Følger dig på Bloglovin' nu! ;-)

    Hav en god dag! xx

    - C:ndy
    http://www.mazedays.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...