Sider

21.3.14

OOTD: Happy windy weekend!








Hejsa! Bare et superhurtigt outfitindlæg med masser af Zizzi-tøj (Jeg synes virkelig Zizzi er for seje for tiden) og vind i håret. 

God weekend allesammen! Har I nogle vilde planer? Ikke mig - men jeg skal have trukket en vinder af min giveaway (og afsløre tre - ja tre! - nye giveaways fra Zizzi). Det glæder jeg mig til og det håber jeg også I gør. 

English:
Just a super quick ootd with all Zizzi items (Zizzi are so cool right now - doing great!) and wind in my hair. 

I hope you'll have a great weekend! Do you have exciting plans? I have a few plans - I'm going to draw the winner og my giveaway (and reveal three - yes, three! - new giveaways with great Zizzi items). I'm excited about it and I hope you are too!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...