Sider

10.8.14

Snapshots from my birthday by the sea

For en uge siden var det min fødselsdag og jeg tilbragte dagen i varmt gråvejr med min familie i Esbjerg. Tall Ships Race var i byen, så vi var næsten nødt til at tage en tur på havnen for at nyde synet af de flotte skibe og for at nyde havluften. Da jeg var lille boede vi tæt på havnen og der er noget ved den friske havluft og -duft (må jeg i samme åndedrag lige mane en fordom til jorden: der lugter faktisk ikke af fisk i Esbjerg (længere. Og i hvert fald meget, meget sjældent)), som får mig til at føle mig lidt ekstra-hjemme. Nærmest uanset, hvor jeg så ellers er henne i verden. 

Vi havde en utroligt dejlig dag. Jeg fik søde, rare og dejlige gaver og nød samværet med min familie. Da vi kom hjem fra havnen grillede vi lækker mad og så hyggelig film - slet ikke dårligt! Heller ikke selvom, jeg synes det var lidt overvældende at fylde et kvart århundrede (sådan mest for sjov, ikke? Det kunne jo slet ikke mærkes). 

English:
It was my birthday a week ago today and I spend the day with my family. The weather was hot but mostly grey. The tall ships race was in town and we had to visit the harbour to see all the beautiful ships and enjoy the air by the sea. When I was little we used to live just by the harbour and there's just something about the sea air and sea smell that makes me feel a bit more at home - and it doesn't even matter where I am in the world. 

We had a lovely day. I had great presents and I enjoyed spending the day with my family. When we got back home from the harbour we had a delicious dinner - not bad at all! Even though I thought it was a bit overwhelming turning 25 (but really - it didn't even hurt). 












Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...