Sider

21.8.14

OOTD: Beautiful Barcelona

 Da jeg var i Barcelona fik jeg mig en ny fotograf - min mor var sød og tålmodig og faktisk ret god, hvis jeg skal sige det selv! Så tak for billederne, mor. 

Billederne her er taget efter en lang dag, hvor vi havde gået op og ned af Ramblaen. Her fik jeg blandt andet lov til at snuse og røre i den første Violeta by Mango butik, jeg nogensinde har været i. Det var lidt som at være barn i en slikbutik, selvom jeg må indrømme, at der var lidt for meget polyester alle steder. Ikke at jeg aldrig køber polyester med mig hjem - det sker endda ofte! Jeg vil bare helst ikke have, at det er hoveddelen af min garderobe og Violetas priser er ikke de billigste i verden, så jeg så gerne at tøjet var lidt mere lækkert at røre ved. 

Nu lyder det næsten som om, at jeg har haft mine fedtede fingre på samtlige styles i butikken - og det tror jeg egentlig også næsten, at jeg havde. Nogle nåede måske at synes, at jeg trak tiden lige rigeligt, men jeg blev simpelthen nødt til at få oplevelsen med - for ikke at tale om, at det var den eneste plus size-forretning jeg kom forbi på ferien. Og jeg kom selvfølgelig ikke helt tomhændet derfra. Det er klart. 

English:
When I was in Barcelona I got myself a new photographer - my mum was sweet and patient and actually really good, if I must say so myself! Thank you for the pictures, mum! 

These pictures were taken after a long day on the Rambla. Among other stores we had been to the first ever Violeta by Mango store I have visited. Yay, for being able to touch and feel and see all the clothes in real life. It was kinda like being a kid in a candy shop, but I must say there was a bit too much polyester among the styles. Not that I never buy polyester - it happens quite often! But I don't want it to be the main part of my wardrobe and since Violetas prizes aren't excactly the cheapest out there I would have loved it if the fabric was nicer to touch. 

I'm making it sound like I touched every single piece in the store, and it might not be too far from the truth either. Some might have thought I spend a little too much time in there but I had to take it all in - not to talk about it being the only plus size store I came across on the trip. And I didn't go all empty handed. Of course. 

Skirt - Asos Curve // Top - Nanna XL // Sandals - Ecco



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...