Sider

17.11.14

A few Christmas wishes

Jeg er gået helt i jule-mode herhjemme - sikkert fordi jeg lige føler, at jeg skal have lidt fod på december måned før lille Frø kommer til verden. Jeg har da for eksempel også købt alle advents- og julegaver til min kæreste og lavet en lille adventskalender til min søde lillesøster også. En af dagene har jeg også tænkt mig at lave juledekorationer - og så kan jeg da heller ikke ligefrem se mig fri for, at have tænkt lidt på julegaveønsker til mig selv også....

English:
I've gone completely Christmas crazy already - probably because I feel like I have to have it a little under control before baby moves in. I've bought presents for my boyfriend for Christmas and for his advent calendar and I made a small calendar for my sister too. One of these days I'm planning to do decorations too - and I would lie if I said I haven't thought about my own wishes at all... 




Lipstick - MAC "Salon Rouge" / Wool scarf - Magasin / "Diamond" earrings - Stine A / Face oil - Nilens Jord via Matas / Necklace - Pieces / Dress - Junarose / Necklace - Julie Sandlau / Spray on top coat - Herôme / Cashmere scarf - H&M / Cashmere hat - H&M / Essie nailpolish "Island Hopping"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...