Sider

13.11.14

OOTD: So... what's going on?



Så... Jeg stod op i morges og tænkte: I dag skal der et nyt outfit på bloggen! Og det er der så her. Jeg tænkte også, at det skulle komme med lidt fortællinger om et eller andet... Så jeg endte med at sidde og stirre på skærmen uden egentlig at have noget at fortælle. Mit liv står på sin vis på stand by lige nu - med en uge til termin får jeg egentlig bare tiden til at gå så godt som muligt. Men det går nu også meget godt. Jeg slapper meget af, går små ture og igår spiste jeg frokost med min søster. I dag skal jeg se hende igen, for at fikse gaver til mændene i mit liv (fødselsdagsgave til vores far og advents- og julegaver til min kæreste). Jeg begriber ikke, hvordan mænd kan være så besværlige at købe gaver til - men i dag er det altså min plan at fikse det. Heldigvis har jeg op til flere ideer, så mon ikke det nok skal gå. 

English:
So... I got up this morning and thought: Today I want to do an outfit post on the blog! So here it is. I also thought I wanted to tell you something about something... And then I ended up staring at the screen feeling like I've got nothing to say. My life feels like it's been put on stand by - with a week until my due date I'm just trying to let time go in the best way possible. I relax a lot, go for small walks and yesterday I met with my sister for lunch. Today I'll be seeing her again and we'll be trying to find presents for the men in my life (birthday presents for our dad and christmas presents for my boyfriend). I have no idea how it's possible for men to be so complicated when it comes to buying presents for them.... But today it's my plan to fix it and luckily I've got some ideas, so I think it'll work out just fine. 

T-shirt - Jackie // Skirt - Junarose

Det er lidt sjovt - for et år siden var jeg hverken specielt vild med grå eller med leopardprint. I år er jeg helt med på den trend. Så er den sikkert ovre i morgen, ikke? Det er typisk mig, at jeg først varmer op overfor den slags i sidste øjeblik. Men mon ikke denne trend alligevel bliver lidt endnu. 
 Jeg er ret vild med kombinationen af det meget afslappede nederdel fra Junarose og den lidt mere udfordrende t-shirt fra Jackie. De gennemsigtige detaljer på t-shirten tilfører altså lidt sexet kant til hverdags-outfittet, synes jeg. 

English:
It's funny - a year ago I wasn't really into grey OR leopard. But this year I'm totally getting it. So the trend is over tomorrow I guess? It's just so typically me to warm up on something in the very last minute. But I guess this trend will stay a little longer! 
I love the combination of the very casual skirt from Junarose and the more sexy t-shirt from Jackie with the see through details - it brings a little sexy edge to the everyday outfit, if you ask me. 



1 kommentar:

  1. Se nu er jeg jo hverken til grå eller dyre print... Men den bluse/t-shirt der er nu ret skøn...
    Og så kan jeg godt huske at livet lige som holdt vejret mens man ventede på det der barn - man vidste det ville blive vildt... og man kunne ikke gøre andet end at vente.
    Du ser dejlig ud og jeg glæder mig til startskuddet til næste vilde kapitel lyder...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...