Sider

16.11.14

Wish I was wearing: I've been looking for you!



Skirt - H&M+ / Denim shirt - Junarose / Necklace - Pieces: single pearl, two pearls 
Scarf - Pieces / Purse - Pieces 

Det sidste års tid har jeg været på udkig efter et nederdel som det her - sart lyserødt og i feminine materialer. Jeg har ledt forgæves, men nu har H&M+ endelig smidt en på markedet. Selvfølgelig perfekt timet, så jeg har en mave, der er ved at eksplodere. Det giver ingen mening for mig at købe nederdelet nu, hvor jeg hverken kan stole på omkreds eller taljemål, så jeg krydser fingre for, at der gemmer sig en enkelt til mig, når jeg tør kigge på tøj igen. 

English:
I've been looking for a skirt like this for the last year or so - pale pink in pretty feminin materials. I haven't had any luck until now - H&M+ just made this. Of course they chose perfect timing; my baby bump is about to explode so it doesn't really make any sense for me to buy it now, since I have no idea what my measurements will be, when I've given birth. So I keep my fingers crossed there'll still be one left for me when it makes sense for me to buy clothes again. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...