Sider

17.11.14

OOTD: One last date


Sidste søndag tog min kæreste og jeg ind til byen og brugte hele dagen på at kigge butikker, spise frokost, gå i biografen og flette fingre. Det var sådan en rar dag, hvor vi havde al tid i verden sat af kun til hinanden. Det var helt perfekt og sikkert ret veltrængt taget i betragtning af den drejning vores liv tager lige om lidt. Ikke dermed sagt, at det er helt slut med kærestehygge, vel? Men derfor var det dejligt lige at nå en sidste en af slagsen, inden det bliver lidt mere besværligt. 

På vores date-dag havde jeg dette på. Nederdelet er fra Junarose og har været en absolut favorit i lang tid - både før, men især igennem min graviditet. Den er så rar at have på og så sidder den altså bare dejligt op om maven og det skal man ikke kimse af! Skjorten er fra Zizzi og jeg er fuldstændig forelsket. Jeg har altid elsket blomsterprints, men er for det meste gået uden om lyserøde nuancer - men det lader til at dette efterår og den kommende vinter ændrer på det. Sådan kan det gå, men det gør nu heller ikke noget som helst. Jeg bliver nemlig glad i låget af de blomsternuancer lige nu (okay.... indrømmet: jeg bliver glad af stort set alt blomsterprint lige nu, men altså....). 

English:
Last Sunday my boyfriend and I spend all day in a mall - we went to every single shop (well, not really... but it felt like it), had lunch, went to see Interstellar and held hands. It was such a nice day and it kinda felt like we spend all the time in the world on just the two of us. It was perfect and I guess we needed to do it when we think about the huge changes our lives are about to see. I know... it doesn't meen that we'll never have the chance to go on a date again, I'm just saying it was nice to go on a date before it gets a little more difficult. 

On our date I wore this. The skirt is from Junarose and it's been an absolute favourite for the longest time - before but especially during my pregnancy too. It's really comfortable and that becomes really important with a growing belly, believe me. The shirt is from Zizzi and I'm completely in love! I've always been into floral prints (I know, I've told you before), but usually I didn't look at things with too many shades of pink, but it seems this autumn and winter is about to change that. But it's okay - the print and the shades make me feel so happy and that's all that matters, right? 




1 kommentar:

  1. God ide med en date! Håber den var god... Og det bør aldrig være slut med kæreste hygge

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...