Sider

29.11.14

Oh the silence

Jeg ved godt, at jeg har været meget stille og det bliver nok ved lidt endnu. Men jeg har den bedste lille-bitte grund til det. Se bare her. Der er lidt mere aktivitet på Instagram, så hvis du gerne vil kigge med, så smut ind og følg mig - min bruger hedder @malenefl

English:
I know I've been quiet in here and I guess it's gonna be like that for a while, but I've got the best little reason in the world. I'm more active on Instagram and you're more than welcome to follow - my username is @malenefl.




3 kommentarer:

  1. Tillykke!
    Jeg blev selv mor for 24 dage siden - det er bare noget helt specielt :)

    SvarSlet
  2. Anonym2.12.14

    Tillykke :-)

    SvarSlet
  3. Hooold nu op, sikke en yndig lille én :) Stor tillykke!

    - Sara // www.sarasskab.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...