Sider

11.11.14

OOTD: Just an ordinary day

Jeg er helt med på at billeder taget med iPhone efterlader en ting eller to til fantasien, når det kommer til kvalitet - og i forhold til hvor inspirerende billederne ser ud. Men engang imellem er det altså lige dét der er tid og overskud til - et par klik med en iPhone og så videre i dagens tekst. Vi har haft snakken før og derfor føler jeg godt, at helt almindelige hverdags-iPhone-billeder må bruges engang imellem, fordi hverdagen jo faktisk ér den der er allermest af i livet. Og her kommer altså et vaskeægte hverdagsindlæg. 

English:
I know, I know... iPhone photos arent excactly what brings most quality and inspiration to the table. But sometimes the truth is; it's excactly what you have time and energy to do. A few snaps with the iPhone and then go and do the next thing on your to do list. We've talked about it before and that's excactly why I feel like ordinary everyday photos from my iPhone are allowed on this blog sometimes. After all; ordinary everday is excactly what we've got most of in life anyway. So here you have it; a true everyday post.  


Nogle gange har jeg bare brug for at få håret væk fra hovedet (også selvom det faktisk stadig er lidt for kort til at det lykkes ordentligt) og klæde mig helt, helt simpelt. Til en helt sort skaterkjole er der ikke noget som en pæn cardigan, der lige kan tilføje lidt ekstra til outfittet. Her er det en vanvittigt dejlig og helt vildt pæn cardigan fra det danske brand Zhenzi, der lige tilføjer lidt glitter og varme til outfittet. Det er svært at fange, men på det allersidste billede kan I måske fornemme, at der er tale om en dejlig vamset sag med stænk af sølv til at lyse vinteren lidt op. Helt perfekt! 

Mit liv går stadig stærkt. Jeg har vist nok fortalt, at jeg har afleveret speciale nu, ikke? Det næste der står på min plan over livet er "fødsel". Det er helt vanvittigt, at det er så tæt på nu. Jeg synes stadig, at jeg fandt ud af, at jeg var gravid igår. Og så er der bare gået otte måneder uden videre. Eller sådan føles det - indtil jeg lige når at tænke over, hvad vi så har nået i løbet af de otte måneder. De er vist kun fløjet væk, fordi vi har haft så meget i vores kalender. På de otte måneder har vi "lige": fået min kæreste startet op i job, købt bil, været på ferie i Frankrig sammen, jeg har været i London og Barcelona, vi har flyttet og jeg har skrevet et speciale. Phew, der er vist ikke noget at sige til at tiden er gået så stærkt, hva'? 

English:
Some days I just need to get my hair away from my head (even though it's actually still a bit too short  for me to succeed) and dress really simple. For a simple black skater dress a nice cardigan is excactly the piece of clothing that will add a little extra to the outfit. This one is an insanely comfortable and really pretty cardigan from the Danish brand Zhenzi and it adds a little sparkle to the outfit. It's not easy to capture in a photo but on the last photo you might be able to see that we've got a really soft thing with small sparkles of silver going on here. Just perfect!

My life is still moving at crazy speed. I did tell you that I handed in my thesis, right? Next thing on my list is "give birth" - and it feels crazy that it's so close now. It still feels like I just found out I was pregnant yesterday. And now eight months has gone by since that day, just like that. But when I stop to think about it, it might not be too strange that time has gone by so fast; my boyfriend started his new job, we bought a car, we went to France, I've been to London and Barcelona too, we've moved into our new apartment and I've written my thesis. Phew, no wonder time went by so fast, right? 

Cardigan - Zhenzi // Dress - New Look Inspire



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...