Sider

9.3.15

Coat of the day


Jeg har haft den mest vidunderlige weekend, hvor jeg har været fyldt op til randen af kærlighed. Vores datter er blevet døbt og det var en langt større oplevelse, end jeg selv lige havde regnet med. Min veninde kom luskende og stak mig et par lommetørklæder før gudstjenesten gik igang, fordi hun selv var blevet så rørt over at have set hende i dåbskjolen. Først synes jeg egentlig, hun var en pjattet slags - vi skulle jo bare lige synge et par salmer og sige hendes navn, ikke? Men klokkerne havde kun lige ringet af, da tårerne pressede sig på. 

Vi havde den dejligste dag og det var så overvældende at have (næsten - afbud er der jo altid lidt af) alle de mennesker vi holder allermest af i hele verden samlet i ét rum. Og de er der allesammen på grund af vores lille nye, kæmpestore kærlighed. Det er alt for vildt! Hun har fået så mange fine gaver, som kommer til at give os så mange gode stunder i fremtiden. 

Billederne her er taget på terrassen til festlokalet dagen derpå. Solen skinnede og det virkede så rigtigt at hoppe i min nye, bløde, lyserøde jakke fra Zizzi. Jeg har aldrig været til lyserød, men farven har virkelig sneget sig ind på mig - og altså ikke kun i Grys garderobe. Jeg er tosset med jakken her og foråret har bare at blive, så jeg kan bruge den endnu mere! Og ja, jeg tror vist nok, at jeg har nok jakker nu. Selvom jeg også har et lunt øje til denne frakke fra H&M+. Men én lyserød jakke må vist også være nok, ikke? 

Vi har haft virkelig, virkelig travlt herhjemme og hele sidste uge forsvandt i kagebagning og de sidste forberedelser til barnedåben. Nu håber jeg, at jeg får lidt mere tid mellem hænderne - blandt andet til at blogge! 

Er I stadig med derude? Og er der noget specielt I savner herinde? Byd ind, så ser jeg, hvad jeg kan gøre. 

English:
I've had the most wonderful weekend and I've been so filled with love. Our daughter was baptised and it was more overwhelming than I thought it would be. My friend gave me tissues before it all began because she was so touched just seeing our little girl in her white dress and I thought she was a acting a little crazy - we were just going to sing a few songs and say her name, right? At least so I thought. The church bells hardly stopped before I had tears in my eyes. 

We had a wonderful day and it was an amazing feeling that we had (almost) all the people that means most to us in the world in one room at the same time. And they all came because of our little new, giant love.

These photos were taking at the house we held the party in, the day after it all happened. The sun was shining and I thought it was the perfect time to wear my new spring jacket from Zizzi. It's pink and it's kinda weird since I never really liked pink. However the colour has grown on me - and it's not just because of Gry's wardrobe. I'm crazy about this jacket and I hope Spring is planning to stay so I can wear it even more! And yes; I guess I have enough jackets now. 

We've been so busy lately and last week disappeared in the last preparations for the party. I hope I'll have a little more time now - also for blogging!

Are you still out there? Are you missing anything special? Let me know and I'll see what I can do. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...