Sider

19.3.15

OOTD: W.O.W


Skirt and top - Zizzi 
Wow, så er ugen næsten allerede gået igen, hva' venner? Har I haft en god en? Her flyver tiden hurtigere end jeg når at fatte og det er egentlig lidt utroligt, når man tager i betragtning, at jeg ikke gør så meget andet end at være herhjemme. Den ene dag ligner den næste og det plejer da at få tiden til at snegle sig afsted, ikke? Hver søndag aften når vi går i seng ærgrer jeg mig lidt over, at vores lille families weekend allerede er ovre, men det er som om at ugerne faktisk går ligeså hurtigt, som weekenderne gør (i hvert fald for os herhjemme), så det er skønt. 
 Endnu engang har vi ikke de vilde planer for weekenden og det er bare dejligt. Nogen skal måske pleje tømmermænd (og det er ikke mig) og måske får vi endelig taget os sammen til noget babysvømning. Det må tiden vise. I dag har vi været til Baby Salmesang for første gang og det var et hit. Det med at blive mor er en sjov størrelse - jeg føler mig stadig som mig selv og er alligevel nok radikalt anderledes. I hvert fald laver jeg mange ting, som jeg ikke havde drømt om før. Men det ville selvfølgelig også være lidt underligt at sidde på gulvet i kirken med rasleæg og fagter og stofbleer - men uden baby. Med mindre man er præsten selvfølgelig - hun er undskyldt. 

Sættet her er (ikke overraskende) fra Zizzis kollektion Wardrobe of Wonders eller W.O.W. Jeg er tosset med den blå farve og materialet - og så er det smarte ved sæt jo, at de kan bruges på kryds og tværs. Jeg er fan! 

English:
Wow, so this week is almost over already? Has it been a good one? Time is flying by faster than I understand and it's kinda weird 'cause all I do is... well, pretty much being a stay at home mom. I mean... Everyday is kind of the same and usually that makes time go by sooo slow. Every sunday evening when we go to bed I feel a little sad 'cause our weekend together as a family is over (I love the weekends when we get to be together all three of us), but it feels like the weeks go by just as fast as the weekends and now it's almost weekend again. Yay!
 We don't really have plans for this weekend either and it feels good. Somebody might have a few hangovers to cure (and it isn't me) and who knows - we might take our girl swimming. Today I took her to church to sing and spend time with a bunch of other babies and we loved it. Becomming a mom is a funny thing - I still feel like the same as I was before but at the same time I feel changed. At least I'm doing things I've never dreamed of doing before. But then again... It would be weird going to church, sitting on the flor singing  and dancing - without a baby... 

The outfit on the photo is from Zizzi and (I guess you've already guessed it) the collection Wardrobe of Wonders - also known as W.O.W. I love the deep blue colour and the material - and I love the fact that sets can be used in so many different ways together and apart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...