Sider

14.3.15

OOTD: It's sneaker time again!


Det var en søndag, det var med lidt uglet hår og afslappet tøj. Den stod på oprydning efter en helt fantastisk lørdag og vi snuppede lige nogle billedet på terrassen af festlokalet. Der er ret fint, så jeg er lidt træt af, at vi ikke bare har adgang der til. Bare for billedernes skyld, ikke? 
 Heldigvis havde søde mennesker hjulpet godt til med oprydningen, så den trak ikke så mange tænder ud, som vi havde frygtet (en helt særlig TAK skal lyde til Stine og Lasse!) og vi havde faktisk en dejlig afslappet dag, hvor vi gik i pendulfart i solskinnet mellem festlokalet og vores lejlighed. Og det var egentlig ret hyggeligt. Til gengæld er vi også ret spændte på at prøve det dér "weekend uden vilde planer" for første gang i jeg ved ikke hvor lang tid i denne weekend. Det bliver dejligt.

English:
It was a Sunday, my hair was kind of a mess and the clothes was kinda casual. We were cleaning up after the party we had for our little girl Saturday and took the chance to snap a few photos because the surroundings were nice and I think it's a shame we can't go there everyday. Just for the photos. 
 Luckily our familys are made of nice people that helped us clean up a lot just after the party which meant there wasn't a lot left to do just for us. Not at all as much as we feared! (A special thanks go out to my boyfriend's sister and her boyfriend!). And we actually ended up having a relaxed Sunday with small walks in the sunshine. This weekend however we're excited about trying the "no plans" kinda weekend for the first time since I don't know when. I'm sure it's going to be nice. 

Skirt - Zizzi // Bomber - Junarose // Shoes - Nike 

Outfittet her er der faktisk ikke noget nyt i - I har vist nok set det hele og hvis ikke I har er det bare fordi jeg ikke har fået det foreviget. Sammensætningen er dog ny og jeg synes egentlig det spiller ret godt. Jeg har store planer om, at der skal flytte et par nye sneakers ind hos mig, for de her er næsten gået til døde. Jeg kan bare ikke finde det rigtige par. Eller jo... Jeg har fundet ét rigtigt par, men det koster £160 og det synes jeg måske alligevel er lige i overkanten også selvom de er fra Nike og med smukt Liberty print. Men hold nu op, de er fine - se selv

English:
There's nothing new about this outfit - I think you've seen it all and if you haven't it's my fault. The combination is new though and I think it works pretty well. I have grand plans about letting another pair of sneakers move in, 'cause those I'm wearing in these photos are almost worn out. I just can't find the right pair. Which is a lie - I found a pretty pair from Nike. Liberty print and all. But they cost £160 and that's just too much. But oh are they pretty - have a look

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...