Sider

12.3.15

OOTD: How time flies by



Før jeg blev gravid forstod jeg ikke rigtigt, når folk - altså forældre, bedsteforældre og den slags folk, som er ældre end mig - hele tiden talte om, hvor hurtigt tiden går. Men nu begynder det at give mening. I morgen er det et år siden, at vi fandt ud af at vores lille pige var på vej og det føles som igår. Det er helt vildt, at hun allerede er næsten fire måneder gammel herude i den virkelige verden! 

At have sådan en lille én mellem ens hænder er noget af en oplevelse og jeg tror aldrig, at jeg så ofte har ønsket mig et par ekstra timer i døgnet. Til at sove, til at gå i bad, til at gøre rent, til at tage billeder til bloggen. Jeg bruger stadig min kæreste som fotograf og hver dag vågner jeg med ambitioner om, at i dag skal jeg se frisk og oplagt ud, når han kommer hjem fra arbejde - nu er solen endelig vågen længe nok til at det kan lade sig gøre. Men når han så kommer hjem, så er mit hår tit lidt uglet, jeg har rander under øjnene og jeg har måske også lidt gylppletter på tøjet. Hun er jo kun små fire måneder gammel, så mon ikke, at vi bare stadig lige mangler at finde ud af, hvordan man balancerer det hele. 

English:
Before I got pregnant I didn't really understand when people - and by people I mean parents, grand parents and people older than me in general - always said that time flies by so fast. However! Now it's starting to make sense. Tomorrow it will be exactly one year ago that we found out I was pregnant and it still feels like yesterday. I can't believe she's almost four months old out here in the real world. 

To have a little one in your hands like that is a crazy experience and I don't think I've ever wanted a few extra hours a day. For sleep, for showers, for cleaning, for blogging. I still use my boyfriend as my photographer and every day I wake up with an ambition; today when he comes home from work I will be ready for shooting a few outfits. At least now the sun is up long enough for that. However... Usually when he comes home my hair is a mess, my eyes look tired (Well, I AM tired) and my clothes probably have a few stains here and there. She's only four months old after all - maybe we just need to figure it all out. 

Coat - Zizzi W.O.W // Top - Zizzi W.O.W // Skirt - Asos Curve 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...