Sider

28.3.15

Wish I was wearing: Lazy Saturday

Pants - Zizzi / Sweater - Zizzi / Nail polish - L'oreal / Necklace - Sanne Nordahn
Scarf - Asos / Shoes - Asos
Det er weekend og det er perfekt til hyggetøj - indrømmet; jeg er på barsel og næsten alle dage er perfekte til hyggetøj, men altså... For jer andre, ikke? Det her synes jeg endda er af den pæne slags og det er skønt at kunne være klædt afslappet på, men stadig se godt ud. Jeg er vild med printet på bukserne og jeg kan skrive under på at blusen er dejlig og oversize-afslappet at rende rundt i. Pastelfarver hitter virkelig hos mig i år, kan jeg mærke og lige nu er jeg især helt fjollet med den babyblå farve. 

English:
It's weekend again and that means it's the perfect time for wearing cozy clothes - okay; I'm at home most days taking care of my daughter so every day is perfect for cozy clothes for me, but for you guys anyway! The weekend is the perfect time for this. 
 This outfit is both pretty, casual and relaxed. I love the print on the pants and the oversize sweater is the perfect weekend wear. I'm crazy about pastels this spring and right now I'm especially crazy about the baby blue shades. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...