Sider

24.3.15

OOTD: I love these sunny days



Jeg er KÆMPE fan af at foråret er tilbage og jeg selvom det er blevet lidt køligere igen, så elsker jeg at solen skinner, at himlen er blå og at der skyder små fine blomster op alle steder. Det er så dejligt og det er lige til at blive glad i låget af. 
 Da jeg var yngre gik jeg næsten ikke udenfor døren uden mit partisanertørklæde og den nye trend med hele stykker tøj i partisaner-stof rammer et blødt punkt i mig, kan jeg mærke. Det gælder også for denne bluse fra Zizzi og for den sags skyld også denne sag, som er på tilbud netop nu! 

Jeg er begyndt at glæde mig rigtig meget til påskeferien og pynser på om der skal ske et eller andet. Har I nogle spændende planer i påsken? Så vil jeg gerne have lidt inspiration! 

English:
I'm a huge fan of Spring and even though it's a bit more chilly again I love that the sun is shining, that the sky is blue and that small flowers come up everywhere. It's lovely and it makes me happy. 
 When I was younger I almost never left home without my partisan scarf so this new trend with entire pieces of clothes in the partisan pattern makes me nostalgic. The same of course goes for this Zizzi blouse. 

I'm starting to look forward to easter and I'm thinking about making some plans for something... Do you have any exciting plans for Easter? I would love to hear about it if you do, I could use some inspiration.

Jeans and top - Zizzi 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...