Sider

26.3.15

OOTD: Black and white


Jeg har faktisk ikke meget på hjerte i dag, men jeg har et outfit at vise jer. Nederdelet er fra H&M+ og jeg faldt for det med det samme, da jeg fandt det sidste sommer. Men det er ikke blevet luftet meget, hvilket vist primært skyldes, at der er et underskørt i det, som ikke efterlader meget plads til gravide maver. Nu hvor den er væk, må jeg hellere få det brugt! 

Jeg glæder mig helt vildt til sommer og bare ben igen. Kom an! Jeg skal godt nok lige ha' barberet ben inden og have fusserne klar til sandaler, men det skal jeg nok nå (selvom der ikke er meget tid tilovers til den slags, når man render rundt på barsel). Jeg glæder mig også til påskeferien, hvor den bare skal stå på familiehygge - min kæreste har nemlig lige skrevet, at han har taget fri fra arbejde. Hurra, hvor bliver det godt! 

English:
Well, I don't really have a lot to tell you today, but I've got an outfit to show you. This skirt is from H&M+ and I fell for it straight away when I found it last summer. However I didn't get to use it a lot, because there's a skirt underneath that doesn't leave much space for pregnant bumps. Now that it's gone I have to wear it!

I can't wait for Summer. Okay, I need to shave my legs before and get my feet ready for sandals, but I'll get there (even though I don't have a lot of time to do it in between taking care of our girl). I also can't wait for next week - Easter break means family fun - and my boyfriend just told me he took time off from work. Yay! 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...