Sider

1.3.15

OOTD: And the winner is!


Jeg vidste med det samme, at denne jakke fra Zizzis kollektion W.O.W. var en vinder, der skulle med mig hjem. Den er elegant, jeg elsker den mørkeblå farve og jeg er vild med guldternene. Ærmerne er ganske vist korte, men nu har jeg afprøvet dem på en lun vinterdag og det kan sagtens fungere. 

Apropos vindere, så har jeg netop trukket en vinder af bloggens fødselsdagsgiveaway. Vinderen er Pia Sroka. Tillykke! Vil du ikke være sød at sende mig en mail på pieceofmymindblog@gmail.com? 
Tak til alle der deltog og ikke mindst tak til Kobra Copenhagen fordi de ville være med til at lave sjov på bloggen. 

English:
I knew this jacket was a winner right away, it's from Zizzis W.O.W. collection and I knew I had to take it home with me. It's elegant, I love the blue colour and the golden details. The sleeves are short but I tested them on a not so cold winter day and it worked anyway. 

Talking of winners - I found the winner of the birthday giveaway. It's Pia Sroka - congratulations! Thanks to everyone who took part in the giveaway and a special thank you goes to Kobra Copenhagen for the lovely prize.

3 kommentarer:

  1. Det er en super farve... og jeg bliver også mere og mere fan af stumpe ærmer som jeg efterhånden finder både praktiske og ret feminine...
    God uge til jer!
    Knus
    Stine

    SvarSlet
  2. Hej Malene. Er jakken til at ånde i? Kh Karin Frederiksberg

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karin

      Ja, det synes jeg. Jeg har i hvert fald ikke skænket andet en tanke.
      Den er foret med kunststof, men jeg synes ikke det er et problem :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...