Sider

9.9.14

Goodbye Summer - my favourite OOTD's

Sommeren synger på sidste vers og selvom jeg stadig har lidt outfits i gemmerne, som jeg vil vise jer, hvor jeg har bare ben, har jeg besluttet mig for lige at lave en lille recap af nogle af mine yndlingslooks fra sommermånederne. Der har været fart over feltet med specialeskrivning, veninde- og familiehygge, graviditet og ferier og alt i alt har det været en rigtig dejlig sommer. Lad os håbe at efteråret følger trop, hva'? 

English:
Summer is almost over and even though I still have a few  summer outfits hidden in my computer to show you I decided to do a recap of some of my favourite looks from this summer. I've been a busy girl - writing my thesis, having fun with friends and family, being pregnant and going on vacations. It's truly been a great summer. Let's hope Autumn will be good too. 











Hvilke er dine favoritter og hvad har du været gladest for at have på
i løbet af sommeren? 

What are your favourites and what have you enjoyed wearing this summer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...