Sider

24.9.14

OOTD: Last sunkiss

Billederne her er tydeligvis ikke fra i dag. I dag blæser og regner og rusker det og jeg har faktisk haft min nye vinterfrakke på for første gang her til morgen. Det er selvfølgelig lidt vemodigt, at det også betyder, at sommeren nok er smuttet for good, men jeg blev alligevel ret lykkelig, da jeg hoppede i frakken og puttede mig i den, da jeg skulle ud i verden. Ahh, det er altså hyggeligt at kunne putte sig godt ind i sådan en jakke. 

Men hvis vi nu lige ser bort fra de bare ben og sandalerne, så kunne outfittet ligeså godt have været fra i dag og jeg er helt sikker på, at det bliver en efterårsfavorit, så længe min baby-mave kan være i sweateren. Og nederdelet for den sags skyld. Det begynder at knibe lidt, men omvendt ville det også være ret underligt, hvis det ikke skulle ske før eller siden. Men altså: efterårsfavorit! Jeg er helt, helt fjollet med sæsonens blomsterprint. 

Det var sådan en dag, hvor jeg faktisk ikke skulle noget som helst - jeg havde bare brug for at tage et langt bad og gøre noget ud af mig selv, fordi jeg var blevet træt af at gå rundt og være specialekedelig herhjemme. Så jeg hyggede mig med at krølle mit hår og lægge make-up og tage lidt for mange selfies. Nogle dage er det altså bare nødvendigt at gøre lidt ekstra ud af sig selv, bare fordi man har brug for at huske sig selv på, at man er god nok. Jeg ved ikke med jer, men det skruer altså altid op for min følelse af selvværd at forkæle mig selv lidt. 

English:
These photos are obviously not from today. Today is windy and rainy and actually I wore my new winter coat for the first time this morning. Of course it's a little sad that Summer is about to say goodbye for good, but I was actually really happy when I jumped into my coat - it felt so nice to walk out into the world in a warm, cosy coat. Aah. 

If we forget about the bare legs and the sandals in these photos this outfit might as well has been from today - I'm sure it will be a Autumn favourite as long as my baby bump can fit into the sweater. And the skirt too, actually. Anyway, I guess it would be weird if some things wouldn't begin to be a little tight by now. Anyway! A Autumn favourite for sure - I'm crazy about the floral prints of this season. 

The day we took these photos were one of those days where I had nothing to do but wanted to do something for me anyway, because I was tired of looking like a thesis student that sits at home all day. I took a long shower, curled my hair and spend time doing my make-up and took too many selfies. Some days you just have to do a little extra for yourself to remind yourself that you're worth it. I don't know about you but it always make me feel better about myself. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...