Sider

30.9.14

OOTD: A weekend by the sea


Hvis I synes, jeg ser lidt sur ud på det første billede dér, så er det sikkert bare fordi, jeg ikke er helt tilfreds med at weekenden allerede er ovre. Ja, den var jo faktisk allerede ovre igår, men der kom jeg ikke forbi bloggen, fordi jeg brugte det meste af dagen på at sove. Jeg tror at weekendens strabadser havde taget pusten helt fra mig, selvom det var noget så hyggeligt. 

Billederne her er taget lørdag aften lige inden vi skulle ned og fejre min svigerfars 70-års fødselsdag med kæmpe fødselsdagsmiddag. Kjolen har jeg for nyligt købt på Asos og den er en del af deres ventetøjslinje. Det passer jo meget godt ind lige nu, men jeg har tænkt mig at blive bedre til at kigge den side igennem, for der er mange skønne kjoler, som sagtens kan bruges uanset om man så er gravid eller ej. 

English:
If you think I look a little mad on the first picture it's probably because I'm not really a fan of the fact that the weekend is over already - okay... it was over yesterday, but I spend most of the day sleeping so I didn't check in on the blog. I guess the weekend took a lot of energy from me, even though I had a wonderful time. 

The photos are from Saturday evening just before we went to celebrate my boyfriend's father's birthday with a great birthday dinner. The dress is from Asos and is part of their maternity line. My growing baby bump made me check it out, but I need to promise my self to do that more often, since they have a lot of great pieces that would work even if I weren't pregnant. 




2 kommentarer:

  1. Tak for en skøn weekend - og hvor ser du bare så dejlig ud. Frø har det smukkeste hjem!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  2. Piiiiift! Smækker lækker! :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...