Sider

16.9.14

Winter florals and body cons

Lige om lidt skal jeg noget, hvor jeg måske godt kunne finde på at skulle have en ny kjole på - ikke at jeg bør shoppe, vel? Men det er bare så fristende! Jeg er helt fjollet med den person, der har besluttet sig for, at vi må tage blomsterne med ind i efteråret og vinteren også, for jeg har altid været ret pjattet med blomster. Året rundt helst. Det er da også helt tydeligt at se på collagerne her, at jeg godt kunne tænke mig, at iklæde mig noget i dén stil. På grund af min babymave har jeg bevidst kun kigget efter kjoler med snittet body con - det fremhæver så fint. Men i det hele taget synes jeg nu at body cons er fantastiske til at understrege kurver. 

Kjolerne på den første collage kommer alle fra Asos Curve. Alle kjolerne fra collage nummer to er fra Asos Maternity. Jeg er generelt for dårlig til at holde øje med, hvad der er derinde, men i dag var det jo vældig aktuelt. Dog vil jeg give tippet videre - også til alle jer skønne ikke-gravide kvinder derude. Hvis du finder en kjole i en maternity-afdeling så lad være med at afskrive den; den kan sagtens, og endda med ret stor sandsynlighed, passe rigtig fint! De er jo trods alt lavet til at passe til lidt ekstra barm og mave, ikke? 

English:
I've got a few celebrations coming up and it makes me want to buy something new - not that I should be shopping really, but it is tempting! I'm a big fan of who ever decided that florals should be a trend this autumn and winter too 'cause I've always been a flower-ish girl. All year really. With the collages for inspiration below it can't come as a surprise that I'm drawn to this trend. Because of my baby bump I've only been looking for body cons today - they make sure to show it off, you know. However I think body cons are great, pregnant or not. They hug curves wonderfully. 

The dresses on the first collage are all from Asos Curve and the ones on collage number two are from Asos Maternity. I don't check out that corner of Asos often enough, but today I remembered to. Maybe because baby was kicking, I don't know. However - here's a tip for every curvy lady out there, pregnant or not. Especially those of you who are not really! If you find a beautiful dress that was made for maternity wear please don't write it off! It might just, actually the chances are pretty big, fit you perfectly since it was made for fitting larger breasts and belly. 


2 kommentarer:

  1. Du er bare en blomster pige! Og jeg er sikker på at du og lille frø ser super skønne ud i en blomstret body con
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hvad kan man gøre? ;) Nu må vi se - jeg venter i hvert fald spændt på noget, jeg kom til at bestille hjem igår.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...