Sider

4.9.14

OOTD: Beginning autumn

Jeg kan huske det fra sidste sommer også: Vi var også afsted på ferie i august, dengang på smukke Kreta. Også dengang havde jeg en pæn mængde tøj med, som ganske vist sagtens kunne bruges under solens stråler, men som egentlig mest af alt havde efterårs-vibes. Jeg synes altid, jeg begynder at længes efter en ny sæson, når en sæson når henmod enden (bortset fra vinter - jeg længes ikke efter vinter). Det er sikkert helt normalt. Godt nok gad jeg godt, at sommeren bliver lidt endnu - men efterårstøjet har altså vundet indpas i mit hoved. Og det begyndte allerede så småt i august, som I kan se herunder. En dag i Frankrig, hvor det var lidt for varmt til strømpebukser, men hvor jeg alligevel gik rundt og følte mig lidt efterårshyggelig (måske fordi det i virkeligheden styrtregnede det meste af dagen, who knows?) 

English:
I remember this from last summer too; we went on vacation in August too, back then we went to beautiful Crete. Back then I also had clothes that could easily be used underneath the sun, but still it had so many autumn-vibes. When a season is coming to an end I'm almost always so ready for the new season to start (except winter - I don't like winter). I guess that's pretty normal. Okay; Summer is allowed to stay a bit longer - but when it comes to clothes I'm all about autumn now. And as you can see on the photos below it already began in August. It was a day in France and it was a little too hot for wearing tights, but I still felt cosy and autumn-ish (maybe because it was raining like crazy most of that day, who knows?)




Hvad med dig: Er du klar til efterår? 

How about you: Are you ready for autumn? 

2 kommentarer:

  1. Det er et rigtig flot outfit du har på! Hvor er din cardigan fra? :-) Mvh. Sarah fra Curvy Land (www.curvyland.bloggersdelight.dk / facebook.com/curvyland)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sarah!

      Tusind tak! Den er fra Zhenzi, men er desværre også et par år gammel efterhånden. Dog lavede de én sidste år også, som mindede om - bare med nitter på skuldrene i stedet for lapper på albuerne. Måske de har lavet en lignende igen i år, men jeg ved det desværre ikke.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...