Sider

15.9.14

Vacation days #6: Paris

Det er skyet og blæsende og en lille smule trist i Århus i dag. Jeg sidder i sofaen med fødderne hævet og er noget så træt, fordi jeg ikke kunne finde ud af at ligge rart og falde i søvn i nat. Mens jeg ihærdigt prøver på at få gjort dagens gode gerning, når det kommer til mit speciale, så kan jeg altså ikke helt lade være med at drømme mig lidt tilbage til Paris. Der var lunt og solskin og afslapning. Og smukt! 

Det her er de sidste feriebilleder, som jeg vil dele med jer i år. Jeg regner i hvert fald ikke med, at der sniger sig en uplanlagt ferie ind inden 2014 slutter - det ligger ligesom ikke i kortene med alle de projekter vi har gang i lige nu. Der er nok at se til, så hold nu op, hvor er jeg glad for at sommeren er blevet nydt med masser af dejlige oplevelser! 

English:
Where I live, in Aarhus, Denmark, the weather is cloudy and grey and a bit sad today. I'm sitting on the couch with my feet up high and I'm really tired because I couldn't fall asleep last night - no matter what I did I just didn't feel comfortable. I'm really trying to get some work done on my thesis but I can't help but dream my way back to the few days we spend in Paris this summer. The sun was shining, it was warm and I was relaxed. And it was beautiful!

These are the last vacation photos I'm going to share with you this yaer. At least I'm pretty sure we won't be going anywhere before 2014 ends - with all the projects we've got going on it won't happen. We've got so much to do, so I'm extra happy that I had a wonderful summer filled with love and fun and beautiful places. 












Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...