Sider

22.9.14

OOTD: Those winter flowers

Så var weekenden ovre igen, hva? Har I haft en god en? Jeg har - fredag storhyggede jeg med min lillesøster, lørdag var vi på Finders Keepers og hyggede mere og igår prøvede min kæreste og jeg vores allerbedste for at komme lidt mere på plads i vores lille, nye hjem. Vi fik da også rykket os en del, på trods af at min mave helst ikke ville tillade mig at lave alt for meget og at min kæreste kom en lille smule til skade. Vi gjorde vores bedste og det gjorde da heldigvis også en forskel - dejligt! Den nye uge skal stå på speciale-knokleri og ikke ret meget andet. Har I nogle spændende planer? 

English:
So... the weekend is over again! Did you have a good one? I did - I've been spending a lot of time with my sister, we went to Finders Keepers design fair and we came a little closer to being "done" with our new little home. We're not done at all, just closer. This brand new week will be all about working on my thesis, but it's okay. Do you guys have any exciting plans?

Shirt - Zizzi (Gifted for review by Zizzi) // Skirt - Zizzi (Gifted for review by SOLO)

Outfittet her havde jeg på for et par weekender siden, hvor vi besøgte Aarhus Food Festival, men det kunne nu lige så godt have været fra denne weekend. Skjorten er let og lækker i materialet og er helt perfekt til den her overgangsperiode mellem sommer og efterår. Når efteråret rammer skal der bare en top inden under og så er det problem løst, så jeg ser helt klart en sæson-favorit for mig her. Nederdelen er ligeledes noget så dejlig og lavet i noget der minder om en af sæsonens hotteste materialer - scuba. Altså, I ved det dér som dykkerdragter er lavet af. Jeg er helt vild med de hvide paneler på hver side af nederdelen og jeg synes altså kombinationen og kontrasten af de meget feminine blomster og det sporty nederdel fungerer virkelig fint. 

English:
I wore this outfit a few weekends ago when we went to Aarhus Food Festival, but it could easily have been from this weekend too. The material of the shirt is light and nice and just perfect for this time where the weather can't decide on Summer or Autumn. When Autumn really hits though I'll just wear a top underneath. I see a clear favourite for the season! 
 The skirt is really nice as well and is made from a material that reminds me of one of the hottest trends at the moment - scuba. I love the white panels at the sides and I really think that the combination and contrast between the feminin flowers and the sporty skirt looks really good. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...