Sider

14.9.14

OOTD: Perfect weekends

I vores (altså min kærestes og min) del af verden er der virkelig travlt for tiden, men der har alligevel været tid til at have nogle rigtig dejlige weekender det sidste stykke tid. Når man render stærkt i hverdagen bliver man altså nødt til at prioritere at sætte farten lidt ned i weekenden og skrue op for hyggen. 

Outfittet her er efterhånden et par weekender eller tre gammel. Jeg troede det skulle være løgn, at jeg skulle komme bagud med at poste outfits, men det er ikke desto mindre tilfældet lige nu. På den positive side betyder det jo bare, at der allerede ligger noget i gemmerne, som jeg kan dele med jer i løbet af den næste uge. 

Den weekend stod på hygge i min hjemby, hvor vi blandt andet var til fødselsdag hos en af mine gymnasieveninder. Weekenderne siden har primært stået i flytningens tegn og en enkelt dag på den fantastiske Food Festival i Århus Festuge. Denne weekend har ikke været en undtagelse: igår kom mine forældre og min søster på besøg for at se vores nye lejlighed og alt vores flytterod. Næste gang de kommer er der forhåbentligt mere styr på det her. Igår aftes tog vi i Ikea og i dag håber vi på at vi kan få hængt et par hylder og den slags op - nu har vi nemlig et bor i huset, som kan bore i vores betonvægge. Man bliver da næsten helt klog på værktøj, når man sådan flytter rundt.... 

English:
In our (well, you know... my boyfriend's and mine) part of the world time is running fast, but we make sure to take our time and enjoy our weekends when they come around. When you're going at high speed most days you really need to slow down and relax in the weekend. 

These outfit photos were taken a few weekends ago. I thought I would never fall behind when it comes to posting outfits, but I actually am right now. On the bright side it only means one thing; I have a lot of things to show you. 

That weekend a few weeks ago was spend in my hometown. Among other things we went to celebrate the birthday of an old friend of mine. Since then most weekends has been all about moving and this weekend is no exception: yesterday my parents and my sister came to visit our new place (and all of our boxes). Hopefully next time they come we'll be more settled in. Last night we went to Ikea and today we hope to get a few things done here - at least we now have the tools to get things done. 

Vest - Zizzi (gifted for review) // Dress - Asos Curve
Vesten her er lige landet i butikkerne hos Zizzi. Jeg kan huske den så tydeligt fra vinterens modeshow - jeg forelskede mig hovedkulds i den og jeg var en lykkelig lille pige, da jeg fik den af Zizzi til sommerens modeshow. Og den skuffer slet, slet ikke! Den er simpelthen så rar at have på og helt perfekt at putte sig i til efteråret. Og det bliver altså ikke værre af, at jeg er helt pjattet med farvekombinationerne, mønstrene og de lækre læderdetaljer. Du kan få fingrene i den her, hvis du heller ikke kan stå for den! 

English:
This vest just landed in Zizzi stores. I remember it clearly from the fashion show they did this winter - I also remember falling head over heals in love! Needless to say I was a very happy girl when Zizzi gifted it to me at the blogger event they hosted last month. And I'm still in love! It's so comfortable to wear and I love a piece that's just made for autumn when all you want to do is to snuggle up in something soft. Also I love the colours, the pattern and the lovely leather details. Perfect!


2 kommentarer:

  1. Du ser dejlig ud og jeg glæder mig til at se jeres nye hjem lidt mere færdigt end sidst!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, søde Stine! Og endnu engang tak for hjælpen i sidste weekend. Jeg glæder mig også til vi kommer mere på plads - og til at se jer igen! :D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...