Sider

17.9.14

OOTD: Last day in Paris


Vi havde kun en meget kort weekend i Paris, men jeg følte alligevel at vi fik set en hel del af byen. Jeg ved selvfølgelig godt, at der var meget mere at se og at man ikke kan nå alting på to dage, men jeg følte, at jeg havde oplevet stemningen i Paris, da vi landede dødtrætte på hotellet søndag aften.  

Jeg havde denne kjole på, på vores anden dag i byen. Jeg købte den sidste sommer fra Junarose og jeg er stadig helt pjattet med farvekombinationen og snittet, som de to separate dele giver. 

 English:
We had a short weekend in Paris on our vacation to France, but even though it was very short I still feel like I saw a lot of the city. I know you can't see everything in two days, but I still felt like I had experienced the "Paris atmosphere" when we returned to our hotel sunday night - and we were dead tired!

On our second day in the city I wore this dress. It's from last summer from Junarose and I'm still crazy about the colours and the cut that these two separate parts of the piece make. 



1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...