Sider

12.9.14

OOTD: Monet's beautiful garden

Før vi tog helt ind til Paris tog vi lige et stop i Monets vanvittigt smukke haver. Jeg er vokset op med en Monet-plakat på væggen, så vidt jeg husker og det var ret vildt at opleve, hvor meget det føltes som om, at man gik rundt midt i et af hans billeder, når man gik rundt i haverne. Der var simpelthen så smukt og idyllisk (og lidt for proppet med turister, men fred være med det) og i dagens anledning skulle jeg da helt sikkert også have blomster på min kjole, ikke? Kjolen har I set før - til gengæld havde maven vokset en del siden i så den sidst, og jeg synes altså at kjolen er genial til at understrege sådan en babybump. Den er forresten fra Zizzi og har altså ikke noget med graviditetstøj at gøre. Det er ikke nemt at finde, når man i forvejen er plus size, men så er det heldigt, at man bare kan løse det på andre måder! 

English:
Just before we went to Paris we took a stop at Monet's beautiful gardens. I grew up with a Monet poster on the wall, at least if my memory isn't playing tricks on me. It was amazing to see just how close his paintings come to reality - it felt like you were walking in his paintings. It was soooo beautiful and obviously I had to wear a flower printed dress, right? You've seen the dress before - but my babybump had been growing like crazy since you saw it last, so I guess it's not really the same dress after all - haha, at least it looks different. I think the dress is so good at showing off the babybump. It's from Zizzi by the way and has nothing to do with maternaty clothing. I'm probably not the only one who knows that maternaty wear isn't the easiest thing being a plus size girl already - luckily though; it's not the only option to get dressed! 














3 kommentarer:

  1. Hej Malene.
    Vil lige starte med at sige jeg syntes det er vildt fedt det du laver! bliver vildt inspireret.
    Hver dag er jeg inde og tjekke om du har lagt noget nyt op og det har du for det meste du er så aktiv.
    Jeg kunne rigtig godt tænke mig af hvide hvordan fu har gjordt dit billede så stort i About me her på din blog.

    Mange knuz Theresa

    http://perfectisgone.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Theresa

      Tusind tak for din kommentar! Det var da en dejlig én at få.
      Hvad angår dit tekniske spørgsmål, så skal jeg gøre mit bedste for at forklare det.
      Du ved, at du kan indsætte gadgets i dit blog-layout, ikke? Der i blandt er der en gadget, som er at du kan indsætte et billede. Så det er simpelthen bare et billede fra mit drev, som jeg har lagt i sådan en gadget.

      Slet
    2. Hej Malene.
      Mange 1000 tak for dit svar, jeg forstod det godt, og har gjort det på min blog nu , og det må du da meget gerne tjekke ud hvis du får tid :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...